AUTO DETAILING


 

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych usług AUTO DETAILING:


  • Polerowanie lakieru, renowacja lakieru
  • Czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej i welurowej
  • Renowacja kierownicy
  • Renowacja szyb winylowych dachów cabrio
  • Renowacja kloszy reflektorów
  • Dekontaminacja lakieru i woskowanie
  • Detailing wnętrza
  • Powłoka ochronna lakieru
  • Powłoka hydrofobowa na szyby
  • Zabezpieczenie tapicerki
  • Konserwacja elementów skórzanych
  • Zabezpieczenie elementów z tworzym sztucznych
  • Zabezpieczenie dachów cabrio
  • Ochrona felg

AUTO DETAILING jest to zoptymalizowany proces kompleksowego czyszczenia, renowacji i konserwacji pojazdu lub jego elementów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.


AUTO DETAILING podnosi walory estetyczne, a także użytkowe auta, przedłuża jego żywotność, zwiększa rynkową wartość auta, ułatwia sprzedaż samochodu. Celem auto detailingu jest przywrócenie fabrycznego wyglądu auta. Koszt auto detailingu uzależniony jest od stanu lakieru oraz wielkości auta.

Czas wykonania pełnej usługi to około 20-30 godzin w zależności od stanu powłoki lakierniczej. W ofercie posiadamy także pakiety odświeżające lakier, czas ich wykonania to około 8 godzin.


Starannie wykonany proces auto detailingu pozwala zwiększyć wartość auta nawet do 20%

 


AUTO DETAILING obejmuje następujące czynności:

 

 

1. MYCIE

Najczęstszym problemem pojawiającym sie podczas tego procesu jest rysowanie i uszkadzanie powierzchni lakieru, co prowadzi do utraty połysku oraz niskiej estetyki wykonanej pracy. U Nas mycie odbywa się ręcznie, przy pomocy odpowiednich kosmetyków i delikatnych rękawic z owczej wełny. Mycie wstępne składa się najczęściej z kilku etapów, które pozwolą na usunięcie wszystkich zanieczyszczeń, od szczątków owadów, smołę i asfalt, po ślady lotnej rdzy. Mycie wydaje się być prostą czynnością, ale aby wykonać je prawidłowo i całkowicie bezpiecznie dla pojazdu należy używać odpowiednich preparatów, a wszelkie czynności dokonywać umiejętnie i precyzyjnie.

 

 

2. OCZYSZCZANIE

Glinkowanie to pojęcie, które większości kierowcom jest mało znane.

Jeżeli po umyciu i osuszeni samochodu przesuniemy delikatnie opuszkami palców po powierzchni lakieru to bardzo często bywa tak, że czujemy liczne chropowatości. Uczucie chropowatości jest spowodowane obecnością szkodliwych zanieczyszczeń jak nalot, osad z klocków hamulcowych, soki z drzew, przyspojonych do powierzchni lakieru. Część z tych zanieczyszczeń zostaje natychmiastowo usunięta podczas mycia, jednakże niektóre z nich przyspajają się do lakieru i jeśli się z nimi nie rozprawimy, będą wpływać na pogrszenie się połysku naszego lakieru. Aby usunąć przyspojone zabrudzenia i przywrócić gładką jak szkło powierzchnię lakieru wymagana jest dodatkowa faza pielęgnacji, ważniejsza od polerowania i woskowania, powszechnie nazywana „glinkowaniem". Glinkowanie odbywa się przy pomocy glinki - jest to mieszanka polibutenu (czyli masy plastycznej) z cząsteczkami lekko ściernymi. Na jej agresywność mają wpływ różne czynniki – głównie „delikatność" masy plastycznej oraz rodzaj ścierniwa. Jednak cząsteczki ścierne są tak delikatne, że ich działanie na lakier jest wręcz niewidoczne dla oka.

3. POMIAR LAKIERU


Gruntowna analiza obecnego stanu lakieru jest istotnym elementem dalszych prac korekcji lakieru. Przy pomocy specjalistycznych urządzeń pomiarowych badana jest grubość lakieru. Na podstawie badania grubości lakieru możemy stwierdzić czy jest on oryginalny. Kolejnym etapem analizy powłoki lakierniczej jest dokładna jego ocena przy wykorzystaniu imitatora światła słonecznego, dzięki któremu widać uszkodzenia niewidoczne gołym okiem.

 

4. POLEROWANIE, KOREKCJA LAKIERU

Po wykonaniu niezbędnych pomiarów dobieramy odpowiedni system renowacji dla danego lakieru. Najczęstszymi uszkodzeniami lakieru są wżery po ptasich odchodach, odbarwienia po słońcu, koliste rysy spowodowane niewłaściwym myciem, zmatowienia lakieru od agresywnej chemii, oksydacja, hologramy po niewłaściwym polerowaniu, oraz różnego rodzaju zanieczyszczenia środowiskowe. Odpowiednio przeprowadzona korekta lakieru pozwala na pozbycie się wszystkich wymienionych defektów. W przypadku głębokich rys, warunkiem ich usunięcia jest głębokość rysy, nie może być to rysa która przebiła się przez warstwę lakieru bezbarwnego.

5. WOSKOWANIE

Ostatni etap prac nad lakierem należy do Naszych największych przyjemności. Po starannej korekcji lakieru, przychodzi czas na jego zabezpieczenie. Używamy tylko najlepszej jakości wosków, z dużą zawartością naturalnej carnauby, o przyjemnym zapachu. Woskowanie pozwala na utworzenie warstwy ochronnej na lakierze, co umożliwia łatwiejszą pielegnację auta w przyszłości. Wszelkie zabrudzenia usuwają się prościej i szybciej. Woski przez Nas używane zawierają filtry absorbujące promienie UV co stanowi dodatkową ochronę lakieru.

6. KOŁA FELGI, ELEMENTY ZEWNĘTRZNE ORAZ WEWNĘTRZNE, SILNIK

W skład tych czynności wchodzi wiele żmudnych i nierzadko czasochłonnych prac. Jednak cierpliwość i precyzja to jedna z Naszych głównych dewiz. Etap ten składa się z:

- wyczyszczenie felg i nadkoli,

- wyczyszczenie i konserwacja opon (nabłyszczenie),

- wyczyszczenie i konserwacja elementów zewnętrznych z tworzych sztucznych (plastyki, winyle)

- wyczyszczenie i konserwacja deski rozdzielczej, konsoli środkowej, boczków drzwi, kierownicy, popielniczek, schowków, osłon przeciwsłonecznych wraz z lusterkami, lusterka wewnętrznego, lampek oświetlenia, komory koła zapasowego,

- pielęgnacja i konserwacja elementów z tworzyw sztucznych,

- wyczyszczenie podsufitki, tylnej półki,

- pranie całej tapicerki - siedzeń z tkaniny lub weluru, boczków drzwi, dywaników i podłogi samochodu, komory bagażnika,

- wyczyszczenie i konserwacja siedzeń skórzanych,

- wyczyszczenie szyb od wewnątrz.

- usunięcie zanieczyszczeń z silnika, komory silnika, spodu pokrywy silnika, ościeży komory silnika,

- nabłyszczenie i konserwacja silnika (wosk)